Novinky
Zobraziť všetky novinkyBlog
17.11.2020
Detské obliečky do postieľky.
Detské bambusové obliečky dvojstranné.
Skvelá voľba pre malých alergikov. Balené v darčekovej krabičke, vhodné aj ako darček.
čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.
Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.
Postup:
- Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy - formulár vám bol zaslaný v potvrdzujúcom emaili o objednávke a zašlite nám ho na emailovú adresu kidsnoemi.shop@gmail.com, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Informujte nás prosím emailom na o tom na email kidsnoemi.shop@gmail.com , že máme očakávat balíček a ideálne nám prosím zašlite i sledovacie číslo.
- Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
- Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.
Výmena tovaru v lehote 14 dní.
Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
Postup:
- Napíšte nám na email kidsnoemi.shop@gmail.com o požadovanom tovare na výmenu alebo zavolajte na tel. 0903920831
- Informujte nás prosím emailom o tom, že máme očakávat balíček.
- Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
- Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej požiadavky. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
- Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.
Reklamácia tovaru.
Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať.
Postup:
- Vyplňte reklamačný formlár ktorý vám bol odoslaný v potvrdzovacom emaili o objednávke a spolu s tovarom, který reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Informujte nás prosím emailom na kidsnoemi.shop@gmail.com o tom, že máme očakávat balíček.
- Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
- Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.