Logo
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Platba aj kartou

Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.

Postup:

  1. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy - formulár vám bol zaslaný v potvrdzujúcom emaili o objednávke a zašlite nám ho na emailovú adresu kidsnoemi.shop@gmail.com, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
  2. Informujte nás prosím emailom na  o tom na email kidsnoemi.shop@gmail.com , že máme očakávat balíček.
  3. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
  5. Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.

 

Výmena tovaru v lehote 14 dní.

Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

Postup:

  1. Napíšte nám na email kidsnoemi.shop@gmail.com o požadovanom tovare na výmenu alebo zavolajte na tel. 0903920831
  2. Informujte nás prosím emailom  o tom, že máme očakávat balíček.
  3. Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
  5. Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej požiadavky. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
  6. Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.

 

Reklamácia tovaru.

Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať. 

Postup:

  1. Vyplňte reklamačný formlár ktorý vám bol odoslaný v potvrdzovacom emaili o objednávke a spolu s tovarom, který reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
  2. Informujte nás prosím emailom na kidsnoemi.shop@gmail.com o tom, že máme očakávat balíček.
  3. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
  5. Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.

 Formulár pre reklamáciu:

Adresát: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica

Uplatnenie reklamácie:

Titul, meno a priezvisko: 
Adresa bydliska: 
Číslo objednávky a faktúry: 
Dátum objednania: 
Dátum prevzatia tovaru: 
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): 
Popis a rozsah vád tovaru: 
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: 
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom 

Prílohy:

Dátum:

Podpis:

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Kids-Noemi.sk nájdete na GLAMI.sk

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk