Logo
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Platba aj kartou

OBCHODNÉ PODMIENKY

Článok I.

Základné ustanovenie

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“)

Tieto všeobecné obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.kids-noemi.sk, ktorého prevádzkovateľom je Dávid Scholc, so sídlom Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.

Kontaktné údaje predávajúceho:

Kontaktná osoba:

Dávid Scholc

Vyšná Voľa 15

08621 Lukavica

Slovenská republika

IČO: 50 530 721

DIČ: 1122484462

Zapísané: Okresný úrad Bardejov

OU-BJ-OZP-2016/009636-2

Číslo živnostenského registra: 760-19026

email: kidsnoemi.shop@gmail.com

TEL. +421903920831

www.kids-noemi.sk

Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.

(ďalej len „predávajúci“)

   2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a fyzickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu (ďalej len „kupujúci") prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.kids-noemi.sk (ďalej len „internetový obchod").

3. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.

4. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.

5. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.

6. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.

7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

8. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné.
  2. Predávajúci  je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
  1. Ceny za konkrétne produkty uvedené na internetovej stránke kids-noemi.sk nezahŕňajú cenu za dopravu. K cene za tovar bude pripočítaná cena za doručenie tovaru.     
  2. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Článok III.

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

Objednávať tovar je možné v rámci Slovenskej republiky priamo na našej stránke kids-noemi.sk

  1. Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmito spôsobmi:
  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie. Predávajúci sa zaväzuje, že osobné údaje kupujúceho nevyhnutné pre uzatvorenie kúpnej zmluvy neposkytne tretím osobám, s výnimkou prepravcu podľa § 7, ods.4, pís.b zákona č. 428/2002 Z.z

       2. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenie.   

3. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že súhlasí s obchodnými podmienkami a berie na vedomie spracovanie osobných údajov.

4. Okamžite po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. V prílohe potvrdenia je formulár na stiahnutie odstúpenie odkúpnej zmluvy uzavretej na diaľku a reklamačný protokol. Kúpna zmluva je uzatvorená až po potvrdení objednávky prijatí predávajúcim. Po obdržaní objednávky zašle do12 hod. predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. 

5. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, dokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie emailom o odoslaní objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo +421903920831 alebo na email predávajúceho kidsnoemi.shop@gmail.com

6. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho (objednaný tovar už nie je možné kupujúcemu zabezpečiť)  informuje kupujúceho bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu buď pozmenenú ponuku alebo návrh na odstúpenie od zmluvy.  Ak kupujúci už zaplatil vopred na účet za tovar ktorý predávajúci nedokáže zabezpečiť, je predávajúci povinný zaplatenú sumu za objednaný tovar a poštové náklady vrátiť kupujúcemu na jeho účet.

7. Spolu s tovarom je kupujúcemu zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

 Článok IV.

Platobné podmienky

 Za tovar zakúpený v eshope a poštové náklady je možné zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi a to:

1. prevodom na bankový účet predávajúceho, vedený v banke Slovenskásporiteľňa,  IBAN: SK1709000000005149812050 vopred, pred odoslaním tovaru.

2. Na dobierku - Pri doručovaní zásielky zaplatí za tovar kupujúci doručovateľovi hotovosťou.

 Článok V.

Dodacie podmienky

      1. Doba dodania objednaného tovaru závisí od aktuálneho stavu daného tovaru na sklade.
      2. Ak je tovar v eshope označený skladom, tak je kupujúcememu spravidla zaslaný do 48 hodín od prijatia objednávky. Systém je v eshope nastavený tak, že kupujúci nemôže objednať viac kusov rovnakého tovaru ako je aktuálny skladový stav.
      3. Tovar označený skladom u dodávateľa, doba dodania sa pohybuje spravidla do 10-21 pracovných dní.  Ak tento termín nevieme dodržať, budeme kupujúceho o tom informovať emailom alebo telefonicky hneď po prijatí objednávky.
      4. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. 
      5. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
      6. O dostupnosti tovaru a termíne dodania  informujeme kupujúceho emailom alebo telefonicky v krátkom čase po doručení objednávky. V prípade, ak kupujúcemu nevyhovuje predĺžená doba dodania tovaru môže objednávku stornovať.  
      7. O odoslaní objednávky budeme kupujúceho informovať emailom. Ak je platba za tovar bankovým prevodom, tovar je zaslaný až po pripísaní platby na účet predávajúceho. 
      8. Tovar je zasielaný na adresu označenú kupujúcim ako dodacia adresa.
      9. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty a kuriérom Slovak Parcel Service.

 Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb.

  1. Pošta - doporučený list - pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry si za dopravné a balné účtujeme 2,50 €
  2. Pošta - balík na adresu - pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry si za dopravné a balné účtujeme 3,90
  3. Doporučený list na dobierku účtujeme 3,50 €
  4. Pošta balík na adresu na dobierku účtujeme 4,90
  5. KuriérSlovak parcel Serviceplatba vopred na účet 3,90 €
  6. KuriérSlovak parcel Service dobierka 4,90 €

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim na mieste dodania ním určenom.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Článok VIII.

Právo kupujúceho vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie kupujúceho.

  1. Kupujúci má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Kupujúci je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.

      3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

      4. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Povinnosti predávajúceho pri odstúpení od zmluvy.

       1.Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru.             

   2. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. V prípade, ak je vrátený tovar viditeľne poškodený, Predávajúci si vyhradzuje právo na posúdenie tovaru a podanie návrhu na zníženie vrátenej hodnoty za tovar v zmysle vrátenia tovaru do pôvodného stavu. Využitie tohto práva si Predávajúci vyhradzuje.

Článok IX.

Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

1. Kupujúci je povinný:

    1. prevziať objednaný tovar,
    2. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    3. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
    4. ak je balík poškodený alebo niečo nieje v poriadku v súlade s objednávkou alebo tovarom, kuriérovi do poznámky dať poškodenie balíka ( popis poškodenia) a následne poškodenie nafotiť a obrátiť sa na t.č: +421 903 920 831 a kontaktovať pracovníka nášho eshopu.  Tovar určite nepreberať!
  1.  
  2. 2. Predávajúci je povinný:
  3.  
    1. Jasne a zrozumiteľne informovať kupujúceho o vlastnostiach tovaru.
    2. dodať kupujúcemu tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    3. spolu s tovarom zaslať všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Reklamácia a záruka

 Vybavovanie reklamácií sa riadi v súlade s platnými právnymi predpismi SR a to:

1. Zákonom 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

2. Zákonom č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

3. Občianskym zákonníkom

Článok X.

 Záručná doba

Záručná doba na tovar ponúkaný v internetovom obchode kids-noemi.sk je 24 mesiacov pokiaľ pri danom tovare nie je uvedené inak. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú kupujúci nemohol tovar z dôvodu záručnej opravy používať. Záruka sa pritom nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho častí), ktoré je spôsobené používaním.

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za vady tovaru podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka.

1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

3. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Ako postupovať pri reklamácii

Pri uplatňovaní reklamácie platí zvyčajný reklamačný postup, kde kupujúci informuje predajcu o reklamácii (telefonicky, e-mailom alebo písomne),  odošle tovar spolu s dokladom o kúpe tovaru na adresu Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica, uvedie odôvodnenie reklamácie a svoje kontaktné údaje (vrátane adresy).

Pri prijatí reklamácie predávajúci vystaví doklad o reklamácii tovaru a kupujúcemu ho doručí písomne alebo vo forme e-mailu. V doklade o reklamácii budú čo najpresnejšie popísané dôvody reklamácie tovaru.

Predávajúci, po rozhodnutí reklamácie, kupujúceho informuje o výsledku reklamačného konania e-mailom alebo zašle doporučene písomný doklad o vybavení reklamácie v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Článok XI

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS)

Od 1.2.2016 nadobudol platnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Prostredníctvom tohto zákona je tu možnosť pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne a predovšetkým bezplatne alebo len s minimálnymi nákladmi.  Ide o  dosiahnutie dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorá sa stáva záväzným právnym podkladom.

Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. 

Spotrebiteľ sa môže obrátiť na príslušný orgán alternatívneho riešenia sporov až po vyčerpaní všetkých zákonom daných možností, ako je napr. uplatnenie reklamácie.

Podmienky a pravidlá ASR

  • Spotrebiteľ má právo sa obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporu až v prípade, ak na vyriešenie sporu s predávajúcim využil všetky dostupné možnosti (napr. reklamáciu), pričom hodnota sporu musí byť vyššia ako 20 €.
  • Právna úprava sa vzťahuje aj na spory „cezhraničné“, t. j. spory medzi zahraničnými spotrebiteľmi a predávajúcimi na území SR.
  • Subjekt ARS ukončí spor do 90 dní odo dňa jeho začatia, pričom o predĺžení lehoty o 30 dní (aj opakovane) upovedomí navrhovateľa. Aby sa zabezpečil hladký priebeh riešenia sporu, zákon vyžaduje povinné poskytnutie súčinnosti zo strany predávajúceho.
  • Spotrebiteľ má možnosť ukončiť účasť na alternatívnom riešení sporu v ktoromkoľvek štádiu.

V prípade, ak by nedošlo k dohode a zároveň by bolo podozrenie, že boli porušené alebo ohrozené práva spotrebiteľa, vydá subjekt spotrebiteľovi odôvodnené stanovisko. Toto stanovisko síce nie je záväzné, avšak môže veľmi významne pomôcť spotrebiteľovi, ak sa bude domáhať svojich práv súdnou cestou.

Počas alternatívneho riešenia sporov sú všetky osobné údaje spracovávané v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Odkaz na platformu na online riešenie sporov:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR:

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

Článok XII

Podmienky ochrany osobných údajov

  1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Dávid Scholc,  IČO: 50 530 721 so sídlom Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica, ďalej len: „prevádzkovateľ“).
  2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú

                         adresa: Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica

                         email:   kidsnoemi.shop@gmail.com

                         telefón: 0903920831

  1. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
  2. Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.

     Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

    1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.
    2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

      Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

      Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je

      • Plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona,
      • Oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov)podľa§ 13 ods. 1 písm. f) Zákona,
      • Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa§ 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

Účelom spracovania osobných údajov je

  • Vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, telefónny kontakt a email), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť.

Doba uchovávania osobných údajov

Vaše osobné údaje budeme uchovávať po nevyhnutnú dobu, a to hlavne pre vyššie uvedené účely:

  • u nákupu s registráciou aj bez registrácie na dobu troch rokov s tým, že nová trojročná lehota začne bežať dňom, kedy uskutočnite poslednú objednávku
  • u hodnotenia nákupu alebo tovaru po dobu troch rokov,
  • u zasielania obchodných oznámení bez uskutočnenia nákupu, diskusie, kontaktného formulára, poradne, dotazu na produkt a pod. na dobu jedného roku
  • zákonom stanovenú dobu 15 rokov čo je doba opierajúca sa o zákon o premlčacej dobe. Potom budú Vaše osobné údaje zmazané, ak nebudete súhlasiť s predĺžením spracovania osobných údajov.

Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

  • Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
  • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu,
  • zaisťujúce marketingové služby.

Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.

 Podmienky zabezpečenia osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
  2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe.

Článok XII

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
  4. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  5. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).

Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 28.02.2022

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI v Prešove pre Prešovský kraj

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Obrancov mieru 6, 08001 Prešov 1

Tel.  051/772 15 97

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku

v zmysle § 7 a nasl. Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov č. 102/2014 Z. z.

Prevádzkovateľ internetového obchodu:

 Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 p. Lukavica,

 IČO 50530721, DIČ 1122484462,

 Tel. +421903920831, email: kidsnoemi.shop@gmail.com

 

KUPUJÚCI

Meno a priezvisko: ______________________________________________________________

 

Ulica a číslo: ___________________________________________________________________

 

Mesto: __________________ PSČ: _________________ Telefón: _________________

 

E-Mail: ___________________________________________

Týmto Vás žiadam o vrátenie peňazí za tovar, ktorý som si objednala/objednal prostredníctvom Vašej internetovej stránky - e-shopu.

Tovar bol zakúpený prostredníctvom internetovej stránky: _______________________________

Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo: ________________ zo dňa __________________

Tovar mi bol doručený dňa (deň prevzatia): _________________

Prostredníctvom spoločnosti: ________________________ Číslo faktúry: _________________

Žiadam preto o vrátenie (ozn. len jednu možnosť):

  1. Všetok fakturovaný tovar je odstúpený od zmluvy □
  2. Vrátený tovar a počet kusov (iba ak vraciate len časť tovaru):

    Požadovaná hodnota k vráteniu: ________________________

     

    Požadovanú sumu mi vráťte

     prevodom na účet IBAN

    ______________________________________________________________

    Sumarizácia zásielky – Prílohy (označte možnosti):

    Odstúpenie od zmluvy  □  Faktúra o kúpe tovaru  □  Tovar, ktorý je predmetom odstúpenia  □

    Ak tovar nie je súčasťou zásielky, beriem na vedomie skutočnosť, že predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, do momentu pokiaľ mu nie je dodaný tovar.

    Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia som povinný / povinná zaslať tovar predávajúcemu.

     

 Formulár pre reklamáciu

Adresát: Dávid Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica

Uplatnenie reklamácie

Titul, meno a priezvisko: 
Adresa bydliska: 
Číslo objednávky a faktúry: 
Dátum objednania: 
Dátum prevzatia tovaru: 
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): 
Popis a rozsah vád tovaru: 
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: 
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom 

Prílohy:

Dátum:

Podpis:

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Kids-Noemi.sk nájdete na GLAMI.sk

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk